Anunțuri achiziții

0001 sigla

Anunţ achiziţie, Design si Productie Roll-Up dimensiunea 80×200 cm

ARHIEPISCOPIA ARADULUI anunţă achiziţia  de ,, Design si Productie Roll-Up dimensiunea 80×200 cm’’, cod CPV79341000-6, în cadrul proiectului proiect ,,Implicarea clerului şi a membrilor comunităţilor parohiale ortodoxe în dezvoltarea de proiecte sociale la nivelul Mitropoliei Banatului şi Arhiepiscopiei Alba-Iuliei”cofinaţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013.

  1. Specificaţii tehnice generale: Vor fi achiziţionate: ,,Design si Productie Roll-Up dimensiunea 80×200 cm’’
  2. Sursa de finaţare: Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, proiectPOSDRU/96/6,2/S/62129,,Implicarea clerului şi a membrilor comunităţilor parohiale ortodoxe în dezvoltarea de proiecte sociale la nivelul Mitropoliei Banatului şi Arhiepiscopiei Alba-Iuliei”
  3. Bugetul maxim alocat al acestui contract este de 3.110 lei fără TVA
  4. Criteriul care va fi utilizat pentru atribuirea contractului de furnizare : “preţul cel mai scăzut
  5. Ofertele pot fi trimise la adresa : Arhiepiscopia Aradului cu sediul in  Arad  Str. Episcopiei nr. 60-62, 310084, jud. Arad .
  6. Persoana de contact: Expert achiziţii publice CORINA CAP
  7. Data limită pentru depunerea ofertei: 21 01 2011, ora 10.00
  8. Data publicării anunţului publicitar: 10 01 2011

Pentru orice detalii suplimentare, vă rugăm să nu ezitaţi să ne contactaţi la telefon:  0740517611, (+40), 0257/281.856; fax (+40) 0257/281.262, sau pe mail : episcopiaortodoxaarad@yahoo.com

 

Anunţ achiziţie, ,,Consumabile (articole marunte de birou)’’

ARHIEPISCOPIA ARADULUI anunţă achiziţia  de ,,Consumabile (articole marunte de birou)’, cod CPV 30197000-6, în cadrul proiectului proiect ,,Implicarea clerului şi a membrilor comunităţilor parohiale ortodoxe în dezvoltarea de proiecte sociale la nivelul Mitropoliei Banatului şi Arhiepiscopiei Alba-Iuliei”cofinaţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013.

Specificaţii tehnice generale: Vor fi achiziţionate:

Nr.crt

Denumirea

UM

Cantitate

1 Ace gamalie cut 20
2 Agrafe hartie 33 mm cut 20
3 Agrafe hartie tip clipsuri 32 mm cut 20
4 Banda adeziva 19/33 buc 20
5 Banda adeziva 48/66 buc 12
6 Bloc notes adeziv 76/76 pastel set 24
7 Biblioraft plastifiat 8 cm buc 40
8 Caiet a5 80 file AR/DR buc 40
9 Caiet mecanic a4 4 inele buc 20
10 Caiet mecanic a5 4 inele buc 20
11 Caiet studentesc 60file buc 20
12 Capsator 24/6 buc 10
13 Capse  24/6 cut 20
14 Carioca 6/set set 10
15 Carton a4 alb 160 gr top 2
16 Coperta indosariere  carton 100/top top 4
17 Coperta indosariere  plastic 100/top top 4
18 Corector cu banda herlitz buc 10
19 Creion mecanic 0,5 / 0,7 buc 20
20 Cub hartie 9×9 alb cu suport buc 10
21 Cub hartie 9×9 alb buc. 20
22 Cutie arhivare 10 cm buc. 60
23 Cutter mare buc 10
24 Decapsator buc 4
25 Dosar color cu sina buc 20
26 Dosar cu sina carton buc 400
27 Dosar incopciat 1/1 carton buc 200
28 Dosar plastic cu sina buc 400
29 Dosar plic carton buc 200
30 Dosar simplu buc 100
31 Etichete autoadezive a4 100/ top top 4
32 Folie protectie documente  a4 100/set set 20
33 Hartie copiator A3  80 gr. top 10
34 Hartie copiator A4  80 gr. top 150
35 Hartie alba cartonata a4  120 gr top 2
36 Hartie scris A4 top 4
37 Lipici solid   21 gr. buc 10
38 Mapa corespondenta buc 2
39 Mapa carton cu elastic buc 100
40 Mapa plastic cu elastic buc 100
41 Marker permanent gros buc 10
42 Marker permanent mediu buc 10
43 Marker permanent subtire buc 10
44 Perforator 25 coli buc 4
45 Pioneze simple cut 10
46 Pix tratto buc 100
47 Registru cartonat A4 100 file buc 10
48 Separatoare colorate set 10
49 Servetele curatare monitor buc 10
50 Sfoara pentru legat ( bumbac) buc 20
51 Suport rotativ pt. pixuri buc 10
52 Suport vertical pt. documente buc 20
53 Tavite documente buc 20
54 Text marker buc 20
55 Cartuş imprimantă HP C8728A COLOR buc 4
56 TONER imprimanta HP LJ 1200 C7115A buc 2
57 TONER imprimantă HP LJ 5000/5100 C4129X buc 2

 

Sursa de finaţare: Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, proiectPOSDRU/96/6,2/S/62129,,Implicarea clerului şi a membrilor comunităţilor parohiale ortodoxe în dezvoltarea de proiecte sociale la nivelul Mitropoliei Banatului şi Arhiepiscopiei Alba-Iuliei”

  1. Bugetul maxim alocat al acestui contract este de 7.200 lei fără TVA
  2. Criteriul care va fi utilizat pentru atribuirea contractului de furnizare : “preţul cel mai scăzut
  3. Ofertele pot fi trimise la adresa : Arhiepiscopia Aradului cu sediul in  Arad  Str. Episcopiei nr. 60-62, 310084, jud. Arad .
  4. Persoana de contact: Expert achiziţii publice CORINA CAP
  5. Data limită pentru depunerea ofertei: 31 03 2011, ora 11.00
  6. Data publicării anunţului publicitar: 01 03 2011

Pentru orice detalii suplimentare, vă rugăm să nu ezitaţi să ne contactaţi la telefon:  0740517611, (+40), 0257/281.856; fax (+40) 0257/281.262, sau pe mail : episcopiaortodoxaarad@yahoo.com

 

 

 

Anunţ achiziţie, ,,servicii de auditare financiara’’

ARHIEPISCOPIA ARADULUI anunţă achiziţia  de ,,servicii de auditare financiara’’, cod CPV 79212100-4, în cadrul proiectului proiect ,,Implicarea clerului şi a membrilor comunităţilor parohiale ortodoxe în dezvoltarea de proiecte sociale la nivelul Mitropoliei Banatului şi Arhiepiscopiei Alba-Iuliei”cofinaţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013.

Specificaţii tehnice generale

Vor fi achiziţionate: ,,servicii de auditare financiara’’

  • Auditorul poate fi orice persoana fizica sau juridica inscrisa in registrul auditorilor activi intocmit de CAFR inregistrata fiscal in Romania si care detine viza de membru activ al CAFR pe anul respectiv
  • Auditorul sa nu fi fost sanctionat in ultimii 3 ani de catre departamentul de etica sau de catre comisiile de disciplina ale CAFR
  • Auditorul trebuie a prezinte Carnet de membru CAFR cu mentiunea ,,Activ’’ vizat pentru anul respectiv – copie simpla
  • Certificat fiscal eliberat de Administratia financiara teritoriala la care este arondat sediul persoanei fizice sau juridice original
  • Declaratia pe proprie raspundere a auditorului financiar din care sa rezulte ca nu a fost sanctionat in ultimii 3 ani de catre Departamentul de monitorizare si competenta profesionala al CAFR
  • Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR – copie legalizata.
  1. Sursa de finaţare: Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, proiectPOSDRU/96/6,2/S/62129,,Implicarea clerului şi a membrilor comunităţilor parohiale ortodoxe în dezvoltarea de proiecte sociale la nivelul Mitropoliei Banatului şi Arhiepiscopiei Alba-Iuliei”
  2. Bugetul maxim alocat al acestui contract este de 60.000 lei fără TVA
  3. Criteriul care va fi utilizat pentru atribuirea contractului de furnizare : “preţul cel mai scăzut
  4. Ofertele pot fi trimise la adresa : Arhiepiscopia Aradului cu sediul in  Arad  Str. Episcopiei nr. 60-62, 310084, jud. Arad .
  5. Persoana de contact: Expert achiziţii publice CORINA CAP
  6. Data limită pentru depunerea ofertei: 30 03 2011 ora 10.00
  7. Data publicării anunţului publicitar: 01 03 2011

Pentru orice detalii suplimentare, vă rugăm să nu ezitaţi să ne contactaţi la telefon:  0740517611, (+40), 0257/281.856; fax (+40) 0257/281.262, sau pe mail : episcopiaortodoxaarad@yahoo.com

 

 

 

Anunţ achiziţie, ,, servicii de contabilitate’’

ARHIEPISCOPIA ARADULUI anunţă achiziţia  de ,, servicii de contabilitate’’, cod CPV 79211000-6, în cadrul proiectului proiect ,,Implicarea clerului şi a membrilor comunităţilor parohiale ortodoxe în dezvoltarea de proiecte sociale la nivelul Mitropoliei Banatului şi Arhiepiscopiei Alba-Iuliei”cofinaţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013.

Specificaţii tehnice generale

Vor fi achiziţionate:,, servicii de contabilitate’’

  • Expertul contabil poate fi orice persoana fizica sau juridica inscrisa in registrul expertilor contabili activi intocmit de CECCAR inregistrata fiscal in Romania si care detine viza de membru activ al CECCAR pe anul respectiv
  • Expertul contabil sa nu fi fost sanctionat in ultimii 3 ani de catre departamentul de etica sau de catre comisiile de disciplina ale CECCAR
  • Expertul contabil trebuie sa prezinte Carnet de membru CECCAR cu mentiunea ,,Activ’’ vizat pentru anul respectiv copie simpla
  • Certificat fiscal eliberat de Administratia financiara teritoriala la care este arondat sediul pers fizice sau juridice original
  • Declaratia pe proprie raspundere ca expertului contabil din care sa rezulte ca nu a fost sanctionat in ultimii 3 ani de catre Departamentul de etica sau Comisiile de disciplina ale CECCAR
  • O nota prin care sa precizeze reglementarile nationale privind organizarea contabilitatii la unitatile de cult si reglementarile finantatorului cu privira la inregistrarile contabile.
  1. Sursa de finaţare: Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, proiectPOSDRU/96/6,2/S/62129,,Implicarea clerului şi a membrilor comunităţilor parohiale ortodoxe în dezvoltarea de proiecte sociale la nivelul Mitropoliei Banatului şi Arhiepiscopiei Alba-Iuliei”
  2. Bugetul maxim alocat al acestui contract este de 17.400 lei fără TVA
  3. Criteriul care va fi utilizat pentru atribuirea contractului de furnizare : “preţul cel mai scăzut
  4. Ofertele pot fi trimise la adresa : Arhiepiscopia Aradului cu sediul in  Arad  Str. Episcopiei nr. 60-62, 310084, jud. Arad .
  5. Persoana de contact: Expert achiziţii publice CORINA CAP
  6. Data limită pentru depunerea ofertei: 28 03 2011, ora 09.00
  7. Data publicării anunţului publicitar: 01 03 2011

Pentru orice detalii suplimentare, vă rugăm să nu ezitaţi să ne contactaţi la telefon:  0740517611, (+40), 0257/281.856; fax (+40) 0257/281.262, sau pe mail : episcopiaortodoxaarad@yahoo.com