Anunţ achiziţie, „Design si Productie Roll-Up dimensiunea 80×200 cm”
ARHIEPISCOPIA ARADULUI anunţă achiziţia de ,, Design si Productie Roll-Up dimensiunea 80×200 cm’’, cod CPV79341000-6, în cadrul proiectului proiect ,,Implicarea clerului şi a membrilor comunităţilor parohiale ortodoxe în dezvoltarea de proiecte sociale la nivelul Mitropoliei Banatului şi Arhiepiscopiei Alba-Iuliei”cofinaţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013.
- Specificaţii tehnice generale: Vor fi achiziţionate: ,,Design si Productie Roll-Up dimensiunea 80×200 cm’’
- Sursa de finaţare: Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, proiectPOSDRU/96/6,2/S/62129,,Implicarea clerului şi a membrilor comunităţilor parohiale ortodoxe în dezvoltarea de proiecte sociale la nivelul Mitropoliei Banatului şi Arhiepiscopiei Alba-Iuliei”
- Bugetul maxim alocat al acestui contract este de 3.110 lei fără TVA
- Criteriul care va fi utilizat pentru atribuirea contractului de furnizare : “preţul cel mai scăzut”
- Ofertele pot fi trimise la adresa : Arhiepiscopia Aradului cu sediul in Arad Str. Episcopiei nr. 60-62, 310084, jud. Arad .
- Persoana de contact: Expert achiziţii publice CORINA CAP
- Data limită pentru depunerea ofertei: 21 01 2011, ora 10.00
- Data publicării anunţului publicitar: 10 01 2011
Pentru orice detalii suplimentare, vă rugăm să nu ezitaţi să ne contactaţi la telefon: 0740517611, (+40), 0257/281.856; fax (+40) 0257/281.262, sau pe mail : episcopiaortodoxaarad@yahoo.com
Anunţ achiziţie, ,,Consumabile (articole marunte de birou)’’
ARHIEPISCOPIA ARADULUI anunţă achiziţia de ,,Consumabile (articole marunte de birou)’, cod CPV 30197000-6, în cadrul proiectului proiect ,,Implicarea clerului şi a membrilor comunităţilor parohiale ortodoxe în dezvoltarea de proiecte sociale la nivelul Mitropoliei Banatului şi Arhiepiscopiei Alba-Iuliei”cofinaţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013.
Specificaţii tehnice generale: Vor fi achiziţionate:
Nr.crt |
Denumirea |
UM |
Cantitate |
1 | Ace gamalie | cut | 20 |
2 | Agrafe hartie 33 mm | cut | 20 |
3 | Agrafe hartie tip clipsuri 32 mm | cut | 20 |
4 | Banda adeziva 19/33 | buc | 20 |
5 | Banda adeziva 48/66 | buc | 12 |
6 | Bloc notes adeziv 76/76 pastel | set | 24 |
7 | Biblioraft plastifiat 8 cm | buc | 40 |
8 | Caiet a5 80 file AR/DR | buc | 40 |
9 | Caiet mecanic a4 4 inele | buc | 20 |
10 | Caiet mecanic a5 4 inele | buc | 20 |
11 | Caiet studentesc 60file | buc | 20 |
12 | Capsator 24/6 | buc | 10 |
13 | Capse 24/6 | cut | 20 |
14 | Carioca 6/set | set | 10 |
15 | Carton a4 alb 160 gr | top | 2 |
16 | Coperta indosariere carton 100/top | top | 4 |
17 | Coperta indosariere plastic 100/top | top | 4 |
18 | Corector cu banda herlitz | buc | 10 |
19 | Creion mecanic 0,5 / 0,7 | buc | 20 |
20 | Cub hartie 9×9 alb cu suport | buc | 10 |
21 | Cub hartie 9×9 alb | buc. | 20 |
22 | Cutie arhivare 10 cm | buc. | 60 |
23 | Cutter mare | buc | 10 |
24 | Decapsator | buc | 4 |
25 | Dosar color cu sina | buc | 20 |
26 | Dosar cu sina carton | buc | 400 |
27 | Dosar incopciat 1/1 carton | buc | 200 |
28 | Dosar plastic cu sina | buc | 400 |
29 | Dosar plic carton | buc | 200 |
30 | Dosar simplu | buc | 100 |
31 | Etichete autoadezive a4 100/ top | top | 4 |
32 | Folie protectie documente a4 100/set | set | 20 |
33 | Hartie copiator A3 80 gr. | top | 10 |
34 | Hartie copiator A4 80 gr. | top | 150 |
35 | Hartie alba cartonata a4 120 gr | top | 2 |
36 | Hartie scris A4 | top | 4 |
37 | Lipici solid 21 gr. | buc | 10 |
38 | Mapa corespondenta | buc | 2 |
39 | Mapa carton cu elastic | buc | 100 |
40 | Mapa plastic cu elastic | buc | 100 |
41 | Marker permanent gros | buc | 10 |
42 | Marker permanent mediu | buc | 10 |
43 | Marker permanent subtire | buc | 10 |
44 | Perforator 25 coli | buc | 4 |
45 | Pioneze simple | cut | 10 |
46 | Pix tratto | buc | 100 |
47 | Registru cartonat A4 100 file | buc | 10 |
48 | Separatoare colorate | set | 10 |
49 | Servetele curatare monitor | buc | 10 |
50 | Sfoara pentru legat ( bumbac) | buc | 20 |
51 | Suport rotativ pt. pixuri | buc | 10 |
52 | Suport vertical pt. documente | buc | 20 |
53 | Tavite documente | buc | 20 |
54 | Text marker | buc | 20 |
55 | Cartuş imprimantă HP C8728A COLOR | buc | 4 |
56 | TONER imprimanta HP LJ 1200 C7115A | buc | 2 |
57 | TONER imprimantă HP LJ 5000/5100 C4129X | buc | 2 |
Sursa de finaţare: Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, proiectPOSDRU/96/6,2/S/62129,,Implicarea clerului şi a membrilor comunităţilor parohiale ortodoxe în dezvoltarea de proiecte sociale la nivelul Mitropoliei Banatului şi Arhiepiscopiei Alba-Iuliei”
- Bugetul maxim alocat al acestui contract este de 7.200 lei fără TVA
- Criteriul care va fi utilizat pentru atribuirea contractului de furnizare : “preţul cel mai scăzut”
- Ofertele pot fi trimise la adresa : Arhiepiscopia Aradului cu sediul in Arad Str. Episcopiei nr. 60-62, 310084, jud. Arad .
- Persoana de contact: Expert achiziţii publice CORINA CAP
- Data limită pentru depunerea ofertei: 31 03 2011, ora 11.00
- Data publicării anunţului publicitar: 01 03 2011
Pentru orice detalii suplimentare, vă rugăm să nu ezitaţi să ne contactaţi la telefon: 0740517611, (+40), 0257/281.856; fax (+40) 0257/281.262, sau pe mail : episcopiaortodoxaarad@yahoo.com
Anunţ achiziţie, ,,servicii de auditare financiara’’
ARHIEPISCOPIA ARADULUI anunţă achiziţia de ,,servicii de auditare financiara’’, cod CPV 79212100-4, în cadrul proiectului proiect ,,Implicarea clerului şi a membrilor comunităţilor parohiale ortodoxe în dezvoltarea de proiecte sociale la nivelul Mitropoliei Banatului şi Arhiepiscopiei Alba-Iuliei”cofinaţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013.
Specificaţii tehnice generale
Vor fi achiziţionate: ,,servicii de auditare financiara’’
- Auditorul poate fi orice persoana fizica sau juridica inscrisa in registrul auditorilor activi intocmit de CAFR inregistrata fiscal in Romania si care detine viza de membru activ al CAFR pe anul respectiv
- Auditorul sa nu fi fost sanctionat in ultimii 3 ani de catre departamentul de etica sau de catre comisiile de disciplina ale CAFR
- Auditorul trebuie a prezinte Carnet de membru CAFR cu mentiunea ,,Activ’’ vizat pentru anul respectiv – copie simpla
- Certificat fiscal eliberat de Administratia financiara teritoriala la care este arondat sediul persoanei fizice sau juridice original
- Declaratia pe proprie raspundere a auditorului financiar din care sa rezulte ca nu a fost sanctionat in ultimii 3 ani de catre Departamentul de monitorizare si competenta profesionala al CAFR
- Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR – copie legalizata.
- Sursa de finaţare: Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, proiectPOSDRU/96/6,2/S/62129,,Implicarea clerului şi a membrilor comunităţilor parohiale ortodoxe în dezvoltarea de proiecte sociale la nivelul Mitropoliei Banatului şi Arhiepiscopiei Alba-Iuliei”
- Bugetul maxim alocat al acestui contract este de 60.000 lei fără TVA
- Criteriul care va fi utilizat pentru atribuirea contractului de furnizare : “preţul cel mai scăzut”
- Ofertele pot fi trimise la adresa : Arhiepiscopia Aradului cu sediul in Arad Str. Episcopiei nr. 60-62, 310084, jud. Arad .
- Persoana de contact: Expert achiziţii publice CORINA CAP
- Data limită pentru depunerea ofertei: 30 03 2011 ora 10.00
- Data publicării anunţului publicitar: 01 03 2011
Pentru orice detalii suplimentare, vă rugăm să nu ezitaţi să ne contactaţi la telefon: 0740517611, (+40), 0257/281.856; fax (+40) 0257/281.262, sau pe mail : episcopiaortodoxaarad@yahoo.com
Anunţ achiziţie, ,, servicii de contabilitate’’
ARHIEPISCOPIA ARADULUI anunţă achiziţia de ,, servicii de contabilitate’’, cod CPV 79211000-6, în cadrul proiectului proiect ,,Implicarea clerului şi a membrilor comunităţilor parohiale ortodoxe în dezvoltarea de proiecte sociale la nivelul Mitropoliei Banatului şi Arhiepiscopiei Alba-Iuliei”cofinaţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013.
Specificaţii tehnice generale
Vor fi achiziţionate:,, servicii de contabilitate’’
- Expertul contabil poate fi orice persoana fizica sau juridica inscrisa in registrul expertilor contabili activi intocmit de CECCAR inregistrata fiscal in Romania si care detine viza de membru activ al CECCAR pe anul respectiv
- Expertul contabil sa nu fi fost sanctionat in ultimii 3 ani de catre departamentul de etica sau de catre comisiile de disciplina ale CECCAR
- Expertul contabil trebuie sa prezinte Carnet de membru CECCAR cu mentiunea ,,Activ’’ vizat pentru anul respectiv copie simpla
- Certificat fiscal eliberat de Administratia financiara teritoriala la care este arondat sediul pers fizice sau juridice original
- Declaratia pe proprie raspundere ca expertului contabil din care sa rezulte ca nu a fost sanctionat in ultimii 3 ani de catre Departamentul de etica sau Comisiile de disciplina ale CECCAR
- O nota prin care sa precizeze reglementarile nationale privind organizarea contabilitatii la unitatile de cult si reglementarile finantatorului cu privira la inregistrarile contabile.
- Sursa de finaţare: Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, proiectPOSDRU/96/6,2/S/62129,,Implicarea clerului şi a membrilor comunităţilor parohiale ortodoxe în dezvoltarea de proiecte sociale la nivelul Mitropoliei Banatului şi Arhiepiscopiei Alba-Iuliei”
- Bugetul maxim alocat al acestui contract este de 17.400 lei fără TVA
- Criteriul care va fi utilizat pentru atribuirea contractului de furnizare : “preţul cel mai scăzut”
- Ofertele pot fi trimise la adresa : Arhiepiscopia Aradului cu sediul in Arad Str. Episcopiei nr. 60-62, 310084, jud. Arad .
- Persoana de contact: Expert achiziţii publice CORINA CAP
- Data limită pentru depunerea ofertei: 28 03 2011, ora 09.00
- Data publicării anunţului publicitar: 01 03 2011
Pentru orice detalii suplimentare, vă rugăm să nu ezitaţi să ne contactaţi la telefon: 0740517611, (+40), 0257/281.856; fax (+40) 0257/281.262, sau pe mail : episcopiaortodoxaarad@yahoo.com