Agenția de știri Basilica și-a refăcut site-ul și logo-ul în 2016. În data de 26 martie a fost lansată actuala siglă.
Site-ul a fost restructurat și primea un nou design receptiv și intuitiv. Tot în procesul de rebranding din 2016 a fost actualizat și motto-ul agenției.
Motto-ul inițial „Vestea bună împărtășită tuturor” a fost sintetizat în 2016 drept „Binele de știut”. El concentrează scopul existenței și funcțiile specifice acestei instituții de presă. Basilica.ro vine să completeze peisajul mediatic românesc cu activitatea de multe ori ignorată a Bisericii, inițiativele filantropice, faptele bune care se petrec la nivel de eparhii, atât în țară, cât și în străinătate.
„Binele de știut” înseamnă și faptul că actul jurnalistic este realizat în acord cu învățătura creștină și cu principiile după care funcționează Biserica Ortodoxă Română.
Basilica.ro este singura agenție de știri a unei Biserici Ortodoxe autocefale. În data de 16 iunie 2021 va împlini 13 ani de activitate.
Motto-ul „Binele de știut” a devenit din 2019 titlul revistei online a Agenției de știri Basilica. Acest proiect a luat naștere din dorința de a face o pauză de la fluxul zilnic de știri pentru a rezuma și analiza cele mai importante subiecte din ultima lună. Apare și în limba engleză cu numele „The Good to know”.
Vezi și:
Foto credit: Basilica.ro
https://basilica.ro/basilica-ro-cinci-ani-cu-actuala-identitate-vizuala/